Chiropractor

Bij ons bent u in goede handen!

Wat is chiropractie?

Chiropractor

Wordt vergoed via de verzekering

Wordt niet van eigen risico afgehaald

Spoedafspraak maken is mogelijk

Hier kunnen we je mee helpen

Bekken instabiliteit

De hormonale veranderingen zorgen ervoor dat de banden rondom het bekken weker worden zodat er voorbereid kan worden op het dragen van het kindje, het indalen en de bevalling.

Bovenrugklachten

Als er iets niet goed zit in de bovenrug, kan dat tot verschillende klachten leiden.
De meeste mensen met bovenrugklachten hebben pijn tussen de schouderbladen.

Gewrichtsklachten

Bijna alle gewrichten kunnen behandeld worden door de chiropractor. In de meeste gevallen zorgt een bewegingsbeperking van het gewricht voor klachten.

Hernia

Een hernia is een veelvoorkomende aandoening aan een tussenwervelschijf. Hij kan op drie plekken voorkomen: in de nek, (zelden) tussen de schouderbladen, en in lage rug.

Hoofdpijn

Hoofdpijn is een veel voorkomende klacht binnen onze maatschappij. Er zijn veel verschillende soorten. En ieder heeft een eigen reden.

vrouwlogo-oranje

Arm-/beenpijn

De klachten kunnen in de rug/ nek hun oorsprong hebben, maar ook schouder- en heupgewrichten kunnen voor arm- en beenklachten zorgen.

Huilbaby's / Kiss-syndroom

Er zijn meerdere redenen waarom een baby kan huilen, maar in veel gevallen is er een oorzaak aan te wijzen die in de wervelkolom ligt.

Lage rugklachten/ lumbago/ spit

Lage rugpijn oftewel lumbago, is een verzamelnaam voor klachten als kou op de rug, spit, spierverrekking, artrose (slijtage), hernia en ischias, spit.

Migraine

Er zijn verschillende redenen waarom migraine kan ontstaan. Hormonen kunnen een invloed hebben bij het ontstaan van migraine.

Whiplash

Een whiplash is een snelle, plotselinge beweging van nek en hoofd.
Dit gebeurt meestal bij een auto-ongeluk, maar kan ook bij een val gebeuren.

Wij zijn geregistreerd en aangesloten bij

LOGO+NCA+ZWART
stichting-chiropractie-logo